Вопросы
Чтобы оставлять отзывы на акцию, вам нужноавторизоватьсяилизарегестрироваться
Віка
08.05.23 Просто немає слів, де замовляйте інтернет замовлення, не ведіться на рекламу блогерів, обманюють людей по повній програмі, присилають не те що замовляєш і не по тій ціні. Дзвонять повністю неадекватні менеджери, намагаються зробити з тебе дурну. Жах!!!!
Віка
02.05.23 Замовила вперше онлайн товари, і була розчарована , прислали товари по дорожній ціні , а коли написала в підтримку не відповідали, потім передзвонив некомпетентний менеджер і хотів мене переконати, що це мої проблеми що товар прийшов дорожчий а у них все правильно. Так можна було прислати мені любе посилки і переконати мене що це мій товар замовлений і ціна вірна. Не признають своїх помилок, враження жахливі. Якщо не хочете розчаруватися так як я, то купуйте краще товари у магазинах.
Лена
08.08.21 Сегодня меня отказались обслуживать в магазине Аврора г.Токмак, мотивируя это тем, что им нечем мне дать сдачу со 100 гривень, хотя передо мной дали сдачу мужчине с 500
Сергій К
24.06.21 Доброго вечора. Хочу подякувати вашій мережі. Купили у вас шльопанці всій сім‘ї. Якість дуже хороша, при тому до цього брали напроти на ринку - ціна там дорожча, а якість ужасна. Дякую за вашу роботу і за такий класний товар, всім сусідам вже вас порадив, добре що тепер є такий класний магазин в нашому місті.
y.kotsareva
29.04.21 Покупала много товаров в магазине, пришла домой, обнаружила в чеке товар, который Не покупала, что делать?
Сам магазин хороший,але чому жоден товар не відповідає цінника. Взагалі весь товар не на свому місці. Халатність працівників.
Аврора - сім'я соціальних магазинів
05.11.20 17:58 Доброго вечор! В приватних повідомленнях вкажіть місто та адресу магазину, я вкому Ви залишилися незадоволені обслуговуванням
Приобрела 29 октября 2020г в магазине доску "дубовую" ( как указано на этикетке продаваемого товара), --поработав дома на этой доске пару часов, обнаружила отслоение "дуба " от фанеры! чек на товар не сохранила, так как товар не планировала возвращать , при попытке вернуть 30-31 октября некачественный товар , - попросила администратора сделать копию фискального чека за 29 октября ,- мне отказали , звонила на горячую линию магазина,- там ответили отказом! !!! Не рекомендую покупать в этих магазинах товар! Считала. что это товары дилерской группы, качественные и по доступной цене, а оказывается продают некачественный товар непонятного производителя
Лариса Лариса
31.10.20 17:14 Хочу запитати,чи дійсно у вас носіння масок у магазинах має рекомендований характер?Бо сьогодні ми мали неприємний інцидент у магазині"Аврора",що в Звенигородці,де жінка ходила без маски.Ми зробили зауваження,на що у відповідь посипалися погрози від її чоловіка,що погрожував придбаною сокирою.Ми звернули увагу охороця на цей факт,на що отримали відповідь підвищеним тоном,що носіння масок носить рекомендований характер,і якщо нам не подобається,то ми повинні сидіти вдома.Через таких людей ми маємо підвищений ризик інфекціонуватися ковідом.А як же соціальна відповідальність?Чи була я права,що просила людину надягнути маску?
Аврора - сім'я соціальних магазинів
25.10.20 17:51 Доброго вечора! Носіння масок є обов'язковим, в таких випадках зверніться до працівників магазину, з проханням, щоб було зроблено зауваження до осіб які ігнорують. якщо маску було не вдягнено та не було відповідної дистанції, просимо повідомляти керівництво магазину.
сьогодні мій син простояв у черзі у Аврора 15 хвилин, а коли підійшла його черга, то продавець відповіла, що в неї немає здачі з сотні. бренд. і не продала нічого. це нормально. м. Оріхів. що це за сервіс. розберіться з цим. ви на нас заробляєте, то будьте ввічливими. я обурена дуже.
Аврора - сім'я соціальних магазинів
23.10.20 14:32 Дякуємо Вам за коментар! Для уточнення інформації написали у приватному повідомленні